Back in town

Hemma igen efter 33 timmars resa. Lite drygt var det allt men det gick bra.
Vi akte i sommarkläder, sandaler och hela baletten. När vi skulle pa sista flyget hem, i Istanbul, var det sa att vi skulle hoppa pa en buss som skulle kora till flygplanet. Det blaste och det SNÖADE!! Det ar nog inga problem för er att att tanka er att jag i det ögonblicket langtade tillbaka till varma och soliga Thailand.
Men nu var vi ju sa nara hem, da började man kanna nagot som kan liknas vid hemlangtan, forsta gangen pa hela tiden jag verkligen känt det.

Väl hemma, med ryggsack, vaska, taxfreepåsar (TUNGT) gick jag glad i hågen mot mitt trapphus. Val dar ligger världens största spya på marken, precis framför dörren. Superkänslig som jag är fick jag kväljningar. In kom jag iallafall. Väl uppe vid min dörr, innanför den ligger världens hög av post och reklam. En snabb titt - inget roligt.
Sätter på datorn. Inget särskilt där heller. Sätter pa badvattnet och häller upp en drink. Vips så är man tillabaka igen, och det känns som man aldrig varit hemifrån. Det är bra skumt det. Något bra blir det av den här dagen iallafall - ska ut i kvallen och sammanstråla med vännerna, festa lite, tjattra lite - det har jag längtat efter!

Kommentarer
Postat av: Cammy

Välkommen hem! Borta men hemma bäst stämmer nog bra :-)

2008-02-17 @ 16:39:48
Postat av: Cammy

Skrev fel såg jag nu. Borta bra men hemma bäst ska det ju vara :D

2008-02-17 @ 16:40:55
Postat av: jk

välkommen hem, puss

2008-02-17 @ 22:29:28
Postat av: ma Inger Inger

Tack för fina dagar udner semestern min kära tös...
Kram
Din mamma

2008-02-18 @ 15:29:26
Postat av: Cokoris

välkommen hem men vilken välkomnande du fick utanför dörren uäärrkk! kraam

2008-02-18 @ 18:55:42
Postat av: pepo

Säg till när färgen har försvunnit. Då ser jag gärna dig. ;) Kramar

2008-02-21 @ 08:42:14
URL: http://pepo.blogg.se
Postat av: patrik

ja var superkul o se dig när du kom tillbaks .. är skönt att ha dig hemma igen hos oss... ser fram emot nästa pokerspel eller fest:O
kram

2008-03-02 @ 23:10:54
Postat av: Cokoris

haha, ut med dig och res igen, det är bara då som du uppdaterar flitigt ;) hehe kram

2008-03-04 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0