En gång skrev jag..

.. någon gång, någon annanstans.

Det blev nu, och det blev här.

Jag valde att lägga ned min gamla blogg för en tid sedan.
Den påminde alldeles för mycket om det som varit,
även om det var om saker jag alltid kommer att bära med mig
så kändes det som det borde vara mitt, och bara mitt.

Jag testade andra bloggsajter, men jösses vad krångligt det var på många ställen.
Nu märkte jag att man kan öppna nytt blogg här även om man har kvar sin gamla.(för den vill jag trots allt inte radera) Är det en ny funktion eller har jag bara varit virrig och helt enkelt missat det?

Hursomhelst, här är jag.
Glad, lycklig och i all välmåga.

Kommentarer
Postat av: jenny

gissa om du förgyllt min morgon :)

Puss

2008-01-04 @ 10:30:59
URL: http://jennyk.blogg,se
Postat av: Alexandra

Yes! Jag har saknat dina rader, samtidigt som jag förstår att man ibland vill behålla saker och ting för sig själv. Halkade hit av en slump och gissa att jag blev glad. En bättre inspirationskälla är svårt att hitta. Stor kram!

2008-02-14 @ 18:35:43
URL: http://royal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0