En ursäkt till att shoppa kommer alltid när man som mest behöver det.

Jag slapp ta mig till Ystad idag.
Istället fick jag "ta med mig" jobbet till Malmö. Vi var ute och gick en sväng på stan vid lunch tid när blixtlåset på min ena stövel sprack. Jag hade bara väntat på att det skulle hända då blixtlåset varit  knepig en tid. Idag var det alltså dags. Gissa om det kändes dumt att gå på stan med hela stöveln vidöppen. Det var bara att gå in i närmaste skoaffär och ta tag i första bästa par stövlar i storlek 41( vet ni hur svårt det är att hitta någorlunda snygga skor i den storleken? Antingen är de slutsålda eller så ser det ut som man har simfötter på sig).
Hursomhelst, jag gick ut ur affären i ett par nya svarta stövlar.

Där gick en del av resekassan åt, men jag ler jag.
Jag fick ett jäkla bra skäl till att shoppa!


Kommentarer
Postat av: Cokoris

haha vilken god start på morgonen, trött och seg men du fick mig le , tack! puss

2008-01-09 @ 06:25:21
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej!!
Vad trevligt! då ska jag kika in här framöver!
Ja visst blev det fint med tavlan!

Kram!!

2008-01-09 @ 08:11:03
URL: http://nillapilla.blogg.se
Postat av: pepo

Hoho känner igen den känslan. ;)
Vill även tipsa dig att det finns hemsida med skinn stövlar med bra storlekar. Jag med min stora vad och du kanske med din fötter. Kolla där. Snygga stövlar. www.duoboots.se/ Kramar

2008-01-09 @ 18:27:13
Postat av: pepo

Ps varnar att de är dyra men av skinn.. ;) Ds

2008-01-09 @ 18:27:42
Postat av: patrik

så skönt att du kommit igång med din blogg igen .. du skriver alltid så fint .. o ang din shoppning .. du är väl en liten shop aholic:)*ler*
kram patrik

2008-01-09 @ 19:32:25
Postat av: patrik

så skönt att du kommit igång med din blogg igen .. du skriver alltid så fint .. o ang din shoppning .. du är väl en liten shop aholic:)*ler*
kram patrik

2008-01-09 @ 19:33:22
Postat av: Cammy

Ang storleken, ja jag vet hur det är :(
Därför köper jag oftast skor med klack så fötterna ser mindre ut :D puss

2008-01-09 @ 20:43:23
Postat av: Cokoris

fan lustigt att Fia hade det också hade inte varit på hennes hemsida ett bra tag men när du sade det kikade jag där..hoppsan.. jag hittade mitt på orginalet dvs matpalatset där hon också hittade sin.. vilken slump det kan bli ibland. låter superb ide det där med fralla, jag behöver alltid matlådor och sånt såjag kör alltid på ogrinalreceptet liksom.. men det var bra ide du kom med till nästa gång ifall sugen men behöver inte matlådor eller så.. kram

2008-01-11 @ 01:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0