Det går undan....

Julen kom och gick, en mysig sådan.
2008 avslutades med pompa och ståt. Tillsammans med vännerna och kärleken skålade jag in det nya året.
Inga löften, bara önskan och förhoppningar.

Om det har undgått er så vill jag tala om det igen, förtydliga det, skrika ut det - jag är djupt och sanslöst förälskad.
I den bäste. I den finaste. Så det så.

Här kommer en liten krönika om året som gått.

Årets resa : Thailand. Mysiga, soliga och varma dagar med familjen. Samt alla de mysiga dagar i paradiset på jorden, stugan i småland.

Årets projekt: Köksrenoveringen. Äntligen slapp man det hemska kaklet med den hemska bården(blått med handmålade prästkragar - ryser vid blotta tanken). Nu har man ett kök som man trivs med att vara i, och det bästa av allt - diskmaskin.

Årets köp: Valet står mellan diskmaskinen och lcd tvn till sovrummet. Oumbärliga båda två.

Årets lycka: Lyckan finns i mig men han gör mig lyckligare. Jag ler när jag tänker på honom. Så denna kategori vinner han stort, min kärlek.

Årets upplevelse: Att komma till finalbordet i lionheart open i stockholm var en rolig erfarenhet. Att sen hamna i heads up var en magisk känsla. Med den underbara publiken. Jag blev visserligen "bara" tvåa men jag var lika glad ändå. 
Sen är varje dag och natt med kärleken också en upplevelse. Ingen för mig så nära stjärnorna som han kan.

Det har varit ett fint år, på alla sätt.
Nu ser jag framemot vad som komma skall,
och jag önskar er alla ett underbart 2009!


 


Kommentarer
Postat av: Ylleylle

ler Tack för kommentaren i bloggen!



Hoppas allt är bra?

Och hoppas att 2009 blir ett bra år - för alla.



//LY

2009-01-10 @ 11:29:37
URL: http://blindmind.blogg.se/blindalinda
Postat av: Cammy

Hoppas det går lika bra för dig den 7 februari, rättare sagt ännu bättre ;) Ska vara där och stödja dig!! Önskar dig också ett underbart 2009. Puss

2009-01-10 @ 13:28:55
Postat av: Smultron

glad att du fann kärleken...L

2009-01-10 @ 14:56:32
URL: http://finntrollochsmultron.wordpress.com
Postat av: mamma inger

Jag blir så lycklig när jag läser dessa rader. Du är värd all lycka och kärlek, du min älskade tös. Kram från din mamma

2009-01-11 @ 17:04:06
Postat av: Mia

åh, var bara tvungen att kommentera, du skriver såå fint om din kärlek! :) "ingen för mig så nära stjärnor som han kan" - årets vackraste beskrivning av en förälskelse! hittade hit via lindas blogg. hoppas att allt är bra med dig! god fortsättning och hoppas att 2009 blir ett härligt år!

2009-01-13 @ 21:54:07
URL: http://rosaskimmer.blogg.se/
Postat av: Cokoris

Härlig årskrönika!



Seriöst,. inte varit i London? ojdå, varit där... blir nog fjärde ggr nu tror jag.. men däremot har du varit i Thailand mer än mig :-) pösspöss hoppas vi ses snart!

2009-01-18 @ 14:34:56
Postat av: Askungen

Läsnyfiken....

2009-01-21 @ 07:17:25
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0