Sjung om studentens lyckliga dar...

Denna veckan har jag haft förmånen att se två vackra tjejer springa ut,
med mössan i högsta hugg.
Sett lyckan i deras ansikten.

Dessa två flickor som jag sett växa upp,
som jag suttit barnvakt åt några gånger för många år sedan.
Som älskade att klä ut sig i gästernas högklackade skor.
Dessa två flickor har nu vuxit upp till vackra välartade kvinnor,
som nu har hela världen för sina fötter.

Jag önskar dem all lycka!!
Och tackar för att jag fick vara med och dela deras stora dag
och på så sätt påminnas om den egna enorma lyckan jag kände på min student.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-07 @ 22:45:06
Postat av: Malin

Hej! Tack för gratulationen för vårt kommande barn. Det är så spännande! Magen växer och jag har enstaka gånger känt Pyret sparka. Det skulle vara så roligt att träffa er nästa helg men vi är inte hemma. Hör gärna av er vid ett annat tillfälle! Må så gott!! Stora kramar från Malin

2009-06-07 @ 22:52:31
URL: http://steneborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0