Nostalgi...

Jag satt och läste min gamla blogg häromdagen.
Det var verkligen en blandad kompott. Total lycka kontra djup sorg.
I bland kan man undra vem det är som leker med vem. Vi med livet eller livet med oss?

Det har gått några år och ändå började tårarna droppa när jag kom till de inte alltför roliga månaderna i bloggen.
Tankarna på det som var, det som kunde blivit, det som kunde varit idag bär jag med mig varenda dag men i och med bloggläsandet kom känslorna från då tillbaka, så mycket smärta, hopplöshet och sorg.
Men när man sen hoppar fram några månader kommer man till 30 års överraskningsfesten. Där kan man verkligen tala om total lycka och glädje. Känslorna kom tillbaka, så mycket lycka, glädje, kärlek och tacksamhet.

Det är fint att sitta och se tillbaka och minnas. Men det bästa är, att den bästa tiden är NU.

Allt som händer är en förberedelse till det som komma skall.
Det är så jag ser på det förflutna.
Det som hänt och det som varit är anledningen till att jag står här idag, som den jag är med världens bästa vid min sida.

Jag vet att jag har sagt det förut, och ni har säkert tröttnat - men jag bara måste få säga det igen.
Kan man spricka utav kärlek så är jag nära nära att göra det. Hela jag är total uppfylld av kärlek.





Kommentarer
Postat av: ms

glad att du känner så... ni e gjorda för varandra..=) Kramen

2009-05-23 @ 17:48:17
Postat av: mamma inger

Min goa tös



Blir både ledsen och glad när jag läser vad du skrivit.

Han är SÅ välkommen i familjen ska du veta.

Önskar er ALLT GOTT

Puss

Ma

2009-05-23 @ 19:34:35
Postat av: Anonym

DEt strålar om er! När man ser er i hop. Ögonkasten ni ger varandra när ni inte tror någon ser är magiska...



Livet har sina dalar och toppar i livet - det är så man formas som människa, man är aldrig färdig, man förändras - varje dag, timme, minut och sekund.

Tack för din styrkekram - livet är här och nu.

Bara man kommer ihåg vad man vill och att man fortfarande känner.

//Kram Ly

2009-05-26 @ 08:46:06
Postat av: Ira & Mio

Fint skrivet!



Svar på dina frågor, lite svårt svara så jag gör så här:

Ska du flytta?? JA

När? Vet inte

Vart? Vet inte

Hur? med flyttbil och eller lastbil antar jag! haha



Kram kram- tackdetsamma krampöss tebaks!



2009-05-26 @ 15:54:07
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0